Dålig Update .

Sorry ! Har haft fullt up i veckan men nu ska jag ta och skärpa mig ! :D  .. Idag hade vi nå som tp hette 7:ornas dag o-O man skulle först gå på "skattjakt" och hitta olika saker tp : ett handtag , något äckligt , en sak från långt bort. m.m :PP Och min klass var klara först och vi hade alla saker man skulle ha så vi vann den deltävlingen :DD ! Sen åt vi lunch  :PP och sen gick jag och min kompis till norrstrand elr jag sjussa henne på cykeln (; , den första tävlingen vi gjorde där var typ en tävling där man skulle springa en liten bit med alldeles för STORA kläder och skor och så skulle man ju tävla mot varandra så det var bara att ta på sig kläderna och springa ta av sig kläderna ( vi hade ju vanliga kläder under XD) och ge det till nästa person. det vann en annan klass :// men sen var det en till tävling och den vann vi ! :D man skulle typ spela kubb? jag kastade 2 ggr och prickade båda gångerna yay :DD och gissa vilka som vann hela tävlingen ?? jo vi gjorde det ! :DD

sen har jag inte gjort så mkt när jag kom hem , jag och pappa for och åt på thai garden <3 med mamma , mammas kompis och hennes man.
och sen så åkte jag och pappa på coop och jag fick den nya frida tidningen :DD Vat ju en taylor lautner intervju med såklart man måste ha den då <33

/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0