FilmTajm !

Blev inte sista inlägget glömde att blogga om filmerna jag och pappa såg ikväll :]
första filmen vi såg var Valentine's Day T.L var ju med i den <33


Betyg : 2,5 stjärnor av 5 . om T.L skulle varit med mer så hade
den varit superbra ! <33 Men det var så många huvudpersoner
, och dom hoppade runt mellan dom och doms problem.. (:
--------------------------------------------------------------------------
Sen så såg vi Snabba Cash :]


Den får 2 stjärnor av 5 möjliga. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte
om den vissa ggr var den lite sorlig och andra var den full med action
+ att jag själv inte är så förtjust i svenska filmer, förutom "I taket lyser
stjärnorna" den e min favvo av dom svenska filmerna jag har sett :PP
------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag titta på lite bloggar (; Godnatt , sweet dreams (:

/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0