Sorry :(

Hejj :] srry , jag orkade inte blogga igår eftersom jag hade lite förbereda mig för skolstarten och städa mitt rum :// Men idag var det den första skoldagen , och jag fick mitt skåp :D som var längst ner folk verkar inte fatta att man är 1,70 :PP men det går ändå bra :DD , vi slutade vid 13:00 och sen så gick jag hem till en av mina kompisar för att hämta min cykel jag hade lämnat där på morgonen, jusste klassrummet som vi var i idag var skitläskigt xD det är en Kemi sal så det är massa giftiga ämnen lite över allt så man fick inte äta elr dricka där , hahah vissa hade ju ätit där men det var typ bara tuggummi men ändå ! XD Jag vill bara säga tack till alla er som besöker min blogg och jag hoppas ni inte tycker den är för tråkig (; , nu ska jag gå in på youtube och söka fram dagens låt (;  Puss!


/cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0