Vampire Diaries (:

Nu har mina vampire diaries böcker kommit ! :DD Så det blir nog att läsa ikväll , jag följer ju vampire diaries på tv så det ska bli spännande att läsa böckerna jag kommer att ge dom betyg när jag läst klart dom (; jag fick 1&2 och 3&4 av pappa (:   Tack Pappa :DD ... , Jag skriver nog inte nå mer ikväll , så ha en bra kväll , Puss ! <3

1:an och 2:an (:
1&2:an ( dom sitter ihop.)
3:an och 4:an (:
3&4:an ( sitter ihop )
Srry för den dåliga bildkvallan tog med webbkameran och det
är ganska mörkt ute :PP
:)

Bjussar på den ! (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul tycker du är bäst

2010-08-20 @ 23:48:11
Postat av: Runa

Du kan göra ett test för att se om du är en Trollkarl eller en Mugglare, den som svarar rätt först vinner en Länkning!!<--

2010-08-21 @ 11:16:57
URL: http://hpotter.blogg.se/
Postat av: Du vet vilken Elin va? ;3

Åh! Får jag låna dom av dig sedan!? :D



Vad FIn du var på bilden, älsk :3



Kramiz!

2010-08-24 @ 19:09:41
URL: http://nogg.se/elliee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0