Sry x1000

Sry för dålig uppdatering ! just nu så lägger jag in lite bilder till datorn från min mobil ! :)
Hoppas ni hade en bra jul och fick det ni ville ha ! :]

Lite saker jag fick:
* En ny Mobil
* 2:a säsongen av "Buffy the vampire slayer"
* Dom 4 första böckerna i "House Of Night"
* Presentkort på Gina Tricot och Cubus
* En Twilight kalender ( :D )
* Guiness World Records 2011
* 1100 kr
* Ett Halsband
* Duschkräm å shampoo å Balsam :)
* Örhängen
* Ett Halsband
* En Mobilstrumpa
* Choklad
- Kmr Inte på nå mer men jag fick allt jag ville ha. det blev en lyckad jul med pappa och farfar :]


Min Nya Mobil ! :D En HTC Wildfire White :)

Resten av det jag fick kanske kommer upp på bloggen senare , *puss

Edit; Här får ni lite bilder på pappa å farfar :)

FarFar ;) <3


Pappa :] <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0